17.3.16

ritual spirit ~


herhangi biri olmak için, herkes gibi olmaya çalışıyorum. bizleri, hakkında hiçbir şey bilmediğimiz sınavlardan sorumlu tutan adamlar var. çırılçıplak geldiğimiz dünyayı, kara örtülerin altına alma mecburiyeti var. olanı olmayan, olmayanı da olan gibi gösterme çabası var. oysa ne bahçemiz var ne derecek bir dal çiçeğimiz. yoklukta yok olan yokluklardanız. yokluklardayız.

kapımın önünde bir basamak sadece. çıksan, girivereceksin içeri; beni bütünleyecek bir parçayı beraberinde getireceksin. en beklenensin.

yapraklarımı koparıp atsan, kokumu duysan, kokunla kalsam yanıbaşında. bir parça su versen, bir tatlı söz seslensen, nasıl dönüverecek gövdem yüzüne, öyle böyle değil. avuç içine dökülsem, parmaklarının arasında dursam, hiç sıkmasan, hiç bırakmasan. emin olsam, öyle emin olsam, beni kurutup saklayacağından.

seni nasıl sevdiğimi nasıl söylesem sana.

seni sevdiğimi söylesem sana.

yola ne zaman çıktığımı anlatsam. ta nerelerde başladığımı. duyduklarına şaşırmanı istesem, şaşırsan. anahtarı bir kenara koysan, açılacak tek bir kapı kalmasa sana dair, bana dair. biz öyle içten, öyle olduğumuz gibi, biz öyle kendi halimizde açılsak. sana açsam içimi. sus durduğum onca ayın acısına. durmaksızın açılsam, konuşsam. susmamak için sana geldim artık, durmamı isteme zaten. dönsem, yaraların varsa açsan, göstersen. yaralarımla onarsam, yaralarımla keşke dalga geçmesen. aylar önce yazılmış birkaç satırın hatırına koynuna alsan. üstümde ışıldayan gölgenle vurulsam, beni odanın tavanındaki kör bir noktaya bağlasan. göz diksen, yaralarına yama diksem, dilimle ıslatsam kabuğunu. sökülsem, rahmimden düşen parçalar gibi, yüzüne dökülsem, saçlarımı ıslatsa terin. ispatlamaya çalıştığım şeylerin aslında ispatlanacak bir tarafı olmadığını göstersen. dönsem, yaraların varsa açsan, döksen. etime kemik, kemiğime ilik, kan, kas olsan. kadının olsam. yatağına düşen saç olsam, çarşafa bulaşan olsam. kedin olsam, ufak mırıltılarla eline ayağına boynuna dolansam. bileklerimden tutup dayasan, yastığına yüz vursam. 

sevsem.

seni sevdiğimi söylesem.

sana seni sevdiğimi söylesem.

sevdiğimi söylesem seni.

bütün orospuluğumla içine sızsam. elim tetikte, çekip başından vursam. paramparça dağılıp giden beyninin yanıbaşında bir sonsuz döngüye tıkılsam. 

keşke yalnız bunun için yaşasam.

keşke yalnız bunun için ölsem.

keşke beni biraz sevsen.

sevdiğin gibi başka orospuları.

eren.

seni unutamıyorum.

seni unutup da sayfayı çeviremiyorum.

seni düşünüp, bütün defteri yakıp yıkıyorum.

senin bana ihtiyacın yok ama benim sana ihtiyacım var.

senden nefret ediyorum.

sana ölesiye aşığım.

öl. ne olur öl. ne olur mutlu olma. 

NE OLUR MUTLU OLMA.

ÇÜNKÜ BEN ÇOK MUTSUZUM LANET OLSUN!


(Massive Attack - Ritual Spirit)

1 yorum:

  1. sen yazmadın galiba ama baştaki yazı sana aitse hayran oldum resmen ...nasıl güzel cümleler nasıl içten nasıl yüreğime dokundu bir bilsen ....

    YanıtlaSil